تولید تیزر تبلیغاتی تلویزیونی و سینمایی هنوز یکی از قوی‌ترین و تشویق‌کننده‌ترین روش‌های تبلیغاتی به شمار می‌آیند. بعد از گذشت مدت طولانی که کشور درگیر ویروس کرونا بوده، مدتی است کور سوی امیدی برای بازگشت مردم و رونق به گیشه بین سینماداران به وجود آمده است.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، با توجه به اهمیت موضوع تبلیغات، با تحقیقات به عمل آمده و هدف‌گذاری‌های مشخص در فضاهای تأثیرگذار و هدف‌مند بابت شناسایی و گسترش شناخت شرکت بیمه ملت و آشنایی با طرح‌ها و جشنواره‌های جذاب فروش بیمه‌ای برای مخاطبان نسبت به پخش تیزرهای تبلیغاتی این شرکت در برخی از سینماهای کشور اقدام کرده است.

بر اساس این گزارش، تیزرهای تبلیغاتی بیمه ملت در خصوص بیمه‌های زندگی، آتش‌سوزی، بدنه اتومبیل و… در تعدادی از سینماهای سراسر کشور و به منظور فرهنگ‌سازی و افزایش ضریب نفوذ بیمه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مطلب قبلیبیمه سرمد برای دومین سال پیاپی، برنده جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد
مطلب بعدیکسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سطح تقدیر نامه دو ستاره