2- شعبه شما امسال به عنوان شعبه برتر شرکت ارزیابی ایرانیان پوشش انتخاب شده است و این رتبه چندمین سال است که دراختیار این شعبه می باشد، از اقدام هایتان برای بدست آوردن و حفظ این رتبه برایمان بگویید؟

راستش اساسا معتقدم امکان نداره در ساختاری، صرف تاثیرگذاری یک فرد موجب موفقیت بشود این جمع و همت جمعی است که زمینهساز توسعه درست است و بنده هم فقط تلاش کردم تا جایی که در توانم بوده افراد را در موقعیت مناسب قرار داده و توان و استعدادشونرو معطوف ساختار کنم 

3- عملکرد شعبه را چگونه ارزیابی می کنید؟

به لطف خدا و البته همت کادر اجرایی سال خوبی را پشت سر گذاشته و در حال حاضر افتخار خدمت رسانی به بیشتر شرکت های بیمهو بیمه گذاران استان را داریم  

4- از زمانی که شما به عنوان مدیر شعبه برای دست یافتن به اهداف و انتظارات مدير عالي سازمان با ظرفيت پرسنلي شرکت چهاقداماتی انجام داده اید؟

نیروی انسانی ثروت یک مجموعه و ساختار است این گزاره به خصوص در کار خدمات بسیار پررنگ تر است تبعا با عنایت به جوان بودنساختار شرکت های ارزیاب، ما هم به تأسی از این امر، در حال آزمون و خطا و به اصطلاح جان در کالبد نهادن هستیم و سعی مون دراینه ساختار انسانی مطلع، کارآزموده و حرفه ای را به پشتوانه صنعت بیمه در خودمان ایجاد کنیم و خوشبختانه روز به روز بیشتر پوستانداخته ودر این مهم موفق تر بوده ایم 

5- ارتباط با ستاد چگونه است؟ نقاط قوت و ضعف را به مختصر شرح دهید؟

به لطف همکاران ستادی و با عنایت به شیوه مدیریتی، سعی متقابل در کاهش بوروکراسی و تسهیل فرآیندها داشتیم  که تا حد زیادیاتفاق افتاده است 

6-  قطعا با توجه به سوابق ارزشمند و شرایط کاریتان تجارب قابل استفاده زیادی برای ما دارید میتوانید برخی از مهمترین هایشانعنوان نمائید؟

راستش من به شخصه همواره در حال آموختن و تجربه کردن هستم و خیلی خودم را در جایگاه انتقال تجربه نمی بینم ولی اساسا معتقدمصنعت بیمه جایگاه مناسبی برای صبوران و دوراندیشانه و هر چه در این چرخه صبورانه تر و با حفظ جانب عدالت ایفای نقش کنیم طبعاحال و روز بهتری خواهیم داشت

  • عملکرد کلی شرکت را چگونه ارزیابی می کنید؟

خب ایرانیان پوشش به عنوان اولین شرکت تخصصی حوزه ارزیابی خسارت به شکل جنرال، طبعا در حال آزمودن و حتی ابداع مسیرتازه است و طبیعیه که با توجه به اینکه نویسنده املاییه که قبل از این نوشته نشده در حال آزمون و خطاست . در این مسیر نقاط عطففراوانی در سابقه داره و به طبع نقاط ضعفی هم در آن مشهوده که سعی در پالایش و اصلاح خودش داره. پشتوانه ش هم در این فرآیند،تجربه ای که از صنعت بیمه وام گرفته. خوشبختانه در ساختار مدیریتی شرکت، حضور مدیران صنعت بیمه باعث قوت قلب و تسهیل مسیرتوسعه است

8-  با توجه به حجم بالای کارهايتان در بازه زماني مورد انتظار آیا از عهده انجام و پاسخگويي به کارها بر مي آييد؟

اگر بگویم همه کارها صد در صد به بهترین شکل انجام می شود خب روراست نبودم تلاش مجموعه و سازمان در این بوده که خدمات بهبهترین شکل انجام بشه و نیتمان هم بر این اصل استوار بوده اما خب گاهی ممکن است  قصوری شکل بگیرد و یا به هر دلیلی، کار باکیفیت مطلوب انجام نشود ولی همواره اصل و برنامه بر درست انجام دادن کارها استوار بوده است 

9- آیا در درتمام شهرهای استان کارشناس اموال – اتومبیل – اشخاص دارید؟

با عنایت به تمرکز نیروی انسانی متخصص در مرکز استان و با توجه به توسعه مکرر این امر در برنامه های تدوین شده ستادی ، به رغمتلاش هایمان جهت استقرار کارشناس در تمامی شهرستان ها، هنوز موفق نشدیم در همه شهرستان ها این توازن را ایجاد کنیم اما قدمهایی رو به جلو برداشته ایم از بحث کارشناسی سیار اتومبیل گرفته تا استقرار میزهای خدمت رسانی درمان حرکت هایی داشته ایم کهامیدوارم بهینه تر شود  

10-  آيا براي تعيين اهداف و برنامه هاي کاري شعبه از شما نظرخواهي مي شود؟

خوشبختانه مدل مدیریتی شرکت، مشورت محور و پایبند به بارش فکری افکار است و این اتفاق همواره می افتد 

11- کلام آخر:

ممنونم از مدیریت محترم عامل، شورای محترم راهبردی جهت توجه به شعبه قزوین در انتخاب شعبه برتر و تشکر میکنم از همکارانپرتلاش و توانمندم در شعبه. باز هم خاطر نشان مى كنم كه هیچ اتفاق خوبی به تنهایی نمی افتد و قطعا حاصل یک تلاش جمعی است ودر نهایت آرزو میکنم با عنایت به تضمین منافع دو جانبه بیمه گذار و بیمه گر در برون سپاری خدمات ارزیابی خسارت و با توجه به تاکیددرست بیمه مرکزی به این فرآیند، صنعت بیمه با سرعت بیشتری در این مسیر قدم برداره و نهال جوان ارزیابی خسارت به درختی تنومند وقابل تکیه، تبدیل شود 

از شما هم بابت زمانی که به این گفت و گو اختصاص دادید متشکرم

مطلب قبلی
مطلب بعدیبیمه مراتع، جبران بخشی از خسارات ناشی از خشکسالی شدید