آموزش عامل افزایش رضایت‌‌مندی مشتریان

آموزش عامل افزایش رضایت‌‌مندی مشتریان


"برگزاری دوره‌‌های آموزشی و ارتقای دانش کارکنان یکی از عوامل افزایش رضایت‌‌مندی مشتریان است."

به‌گزارش مراقب بیمه از روابط‌عمومی و اعلام رییس اداره آموزش و پژوهش بیمه‌کوثر؛ در سه‌ماهه اول سال۹۷ در مجموع ۳۲هزارو۹۲۰ نفرساعت دوره آموزشی در سراسر کشور برگزار شده است.

زینب حمیدی‌فر با بیان اینکه ۲۸هزارو۶۸۰ نفرساعت دوره‌های مجازی و حدود ۴هزارو۲۴۰ نفرساعت دوره‌های حضوری برگزار شده است، خاطرنشان‌کرد: گواهینامه‌های تمام دوره‌های آموزش مجازی برای کارکنان و نمایندگان در نرم‌افزار آموزش جام قابل رویت و چاپ است.

print

انتشار : ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
تعداد بازدید : 859


نظر دهید !!!

یک دیدگاه برای “آموزش عامل افزایش رضایت‌‌مندی مشتریان”

  1. فرحناز

    سلام وقت بخیر
    من مدت ۶ ماه برای بیمه ی کوثر شعبه ی بندر عباس کار می کنم و قرار بود کد ۵۴ بهم بدن اما متاسفانه تا حالا نه قرارداد با من و دوستانم بستن و نه کارمزد بیمه هایی که فروختیم بهمون دادن من تمام اموزش ها رو حضوری گذراندم کاش یک نفر پیدا میشد یه جواب درست بهم بده

قالب وردپرس