افزایش زمان پاسخگویی کارشناسان بیمه کوثر

افزایش زمان پاسخگویی کارشناسان بیمه کوثر



کارشناسان شرکت بیمه کوثر به‌ منظور افزایش رضایت ذی ‌نفعان از ساعت ۸ الی ۲۴ پاسخگوی مشتریان هستند.

به نقل از روابط‌ عمومی و اعلام مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر، مشتریان شرکت می‌توانند در هر زمان و مکانی با سریع‌ترین و ساده‌ترین امکانات از طریق شماره تلفن و پیامک ۸۹۳۸۲-۰۲۱ و نشانیwww.kins.ir و crm@kins.ir با کارشناسان ارتباط برقرار کنند و ضمن دریافت پاسخ، پیشنهاد و انتقاد خود را بیان کنند.

احمدرضا عصاری برقراری ارتباط کارشناسان، مدیران و مدیرعامل شرکت با مشتریان را عامل افزایش رضایت مشتری و بهبود خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان دانست و گفت: اکنون به‌منظور جلب اعتماد و رضایت ارباب‌رجوع مدت زمان پاسخگویی به شکایات به شش روز کاهش یافته است.

کد خبر:۴۱۵۵۹۲۰۶۹

تهیه و تنظیم خبر:فاطمه محمدی نزاد گنجی

منبع:شرکت بیمه کوثر

print

انتشار : 21 فروردین 1398 - 10:01 -- کد خبر: 4826‘98’

نظر دهید !!!

نظر شما برای “افزایش زمان پاسخگویی کارشناسان بیمه کوثر”