تقویت شاخص‌های عملکردی با استفاده از داشبورد مدیریتی بیمه دانا

تقویت شاخص‌های عملکردی با استفاده از داشبورد مدیریتی بیمه دانا



مدیر امور مالی بیمه دانا، مهم‌ترین برنامه‌ها و استراتژی این مدیریت را تشریح کرد.

به نقل از روابط عمومی بیمه دانا،حسن زیادخانی در جمع معاونان پشتیبانی و مسوولان مالی شعب سراسر کشور، به تمرکز بیشتر شعبه ها به ویژه واحدهای صدور و حوزه های مالی در خصوص وصول مطالبات جاری و معوق اشاره و تاکید کرد:معاونان پشتیبانی باید در اداره امور داخلی شعبه و در حوزه امور مالی کمک بیشتری به روسای شعب کنند تا آنها نیز بتوانند در حوزه بازار فعالیت بیشتری داشته باشند.

وی افزود:در همین راستا معاونان پشتیبانی باید با همکاری متقابل با واحدهای صدور و استفاده از نرم‌افزار‌های موجود از جمله داشبورد مدیریتی، نظارت و پیگیری مستمر در باره وصول مطالبات داشته باشند.

کد خبر:۴۱۵۵۹۰۰۰۹۳

تهیه و تنظیم خبر:فاطمه محمدی نژاد گنجی

منبع:شرکت بیمه دانا

print


انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ -- کد خبر: 3316‘۹۷’

نظر دهید !!!

2 دیدگاه برای “تقویت شاخص‌های عملکردی با استفاده از داشبورد مدیریتی بیمه دانا”