قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا: وظیفه اخلاقی و قانونی بیمه‌گر حرفه‌ای اشاعه فرهنگ بیمه است

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا: وظیفه اخلاقی و قانونی بیمه‌گر حرفه‌ای اشاعه فرهنگ بیمه است


"حسین حسینی،در نشستی که با سرپرستان و روسای شعب مناطق3، 7 و 9،کشور داشت ضمن تشریح وظایف شعب،خواستار پیگیری وصول مطالبات با هدف تقویت نقدینگی این شرکت شد و اشاره داشت روسای شعب باید ضمن تعامل با رقبای خود در محدوده جغرافیایی،نقاط قوت و ضعف هر یک از رشته‌های بیمه‌ای را استخراج و با مدیران ستادی در جهت حل مشکلات و ارائه پیشنهادات لازم اقدام نمایند ایشان در ادامه افزودند بیمه دانا یکی از خوشنام‌ترین برندهای صنعت بیمه‌ کشور است و در کنار آنالیز ریسک و پرداخت به موقع خسارت،ظاهر آراسته همکاران،برخورداری از تجهیزات امروزی،تقسیم کار و جانشین‌پروری از مهم ترین اقدامات پیش روی ما خواهد بود"

حسین حسینی،در نشستی که با سرپرستان و روسای شعب مناطق۳، ۷ و ۹،کشور داشت ضمن تشریح وظایف شعب،خواستار پیگیری وصول مطالبات با هدف تقویت نقدینگی این شرکت شد و اشاره داشت روسای شعب باید ضمن تعامل با رقبای خود در محدوده جغرافیایی،نقاط قوت و ضعف هر یک از رشته‌های بیمه‌ای را استخراج و با مدیران ستادی در جهت حل مشکلات و ارائه پیشنهادات لازم اقدام نمایند ایشان در ادامه افزودند بیمه دانا یکی از خوشنام‌ترین برندهای صنعت بیمه‌ کشور است و در کنار آنالیز ریسک و پرداخت به موقع خسارت،ظاهر آراسته همکاران،برخورداری از تجهیزات امروزی،تقسیم کار و جانشین‌پروری از مهم ترین اقدامات پیش روی ما خواهد بود.البته آموزش کارکنان و نمایندگان و تقویت علمی آنها از مهمترین ابزارهایی است که بر توسعه فرهنگ بیمه اثر مستقیم دارد.با آموزش رفتار سازمانی و آموزش نیروی انسانی و  با هدف درک مشکلات نماینده برای فروش بیمهنامه،می‌توان گام موثری را برای پیشبرد اهداف شرکت برداشت و نیروی انسانی را با مشکلات نمایندگان در فروش بیمه‌نامه آشنا و درک متقابل را در آنها ایجاد کرد.

حسینی ضمن تأکید بر انتظارات مدیرعامل شرکت مبنی بر رسیدگی به دغدغه‌های نمایندگان این موضوع را نیز اضافه کرد: با طراحی روندی جدید،نمایندگان پرکار و خوش حساب ما از امتیازات ویژه ای برخوردار میشوند.

موضوع دیگر مورد بحث درباره نرخ‌شکنی برخی شرکت‌های بیمه بود که با توجه به وضعیت بازار بیمه کشور و شرایط بیمه دانا ما باید سعی کنیم بهای تمام شده خدمات را متعادل کنیم و صرفا برای جذب پرتفوی متحمل زیان‌های سنگینی نشویم.ما همیشه در هنگام مشکلات با بیمه گذار همراهیم و تمام همت خود را بر حل مشکلات آنها متمرکز می کنیم.

 

کد خبر۴۱۵۵۹۰۰۰۱۱

تهیه و تنظیم خبر:فاطمه محمدی نژاد گنجی

منبع:شرکت بیمه دانا

print


انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۸
تعداد بازدید : 58


نظر دهید !!!

نظر شما برای “قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا: وظیفه اخلاقی و قانونی بیمه‌گر حرفه‌ای اشاعه فرهنگ بیمه است”

قالب وردپرس