بیمه‌کوثر جایزه طلایی خلاقیت و نشان روابط‌عمومی برتر را از آن خود کرد

بیمه‌کوثر جایزه طلایی خلاقیت و نشان روابط‌عمومی برتر را از آن خود کرد


"در پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی و شانزدهمین کنفرانس ملی روابط‌‌عمومی شرکت بیمه کوثر توانست با خلق ایده های نو برای طراحی برنامه استراتژیک نشان روابط‌عمومی برتر،جایزه طلایی خلاقیت را کسب کند."

در پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی و شانزدهمین کنفرانس ملی روابط‌‌عمومی شرکت بیمه کوثر توانست با خلق ایده های نو برای طراحی برنامه استراتژیک نشان روابط‌عمومی برتر،جایزه طلایی خلاقیت را کسب کند.

مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بیمه‌کوثر گفت:عنوان روابط‌عمومی خلاق به جهت شناسایی وضعیت موجود و تدوین نقشه استراتژی در حوزه‌های تبلیغات و امور مشتریان و رسیدگی به شکایات و اخبار و رسانه به مدیریت این بخش اختصاص یافت.

احمدرضا عصاری عامل دریافت نشان روابط‌عمومی برتر را برنامه‌محوری دانست و تاکید کرد: معرفی خدمات بیمه‌ای،ترغیب عموم جامعه به خرید،ارتقای رضایت‌ مشتریان،ارائه خدمات خرسندساز،افزایش تبلیغات رسانه‌ای و نمانام‌سازی،اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مشتریان و آحاد جامعه،عملیات روانی و جایگاه‌سازی اجتماعی از برنامه‌های این مدیریت است.

لازم به ذکر است پانزدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران در ادامه پانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در روز ۳۰ مهرماه در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی ایران، برگزار شد.در این مراسم اساتید برجسته و اندیشمندان علوم ارتباطات،مدیران و کارشناسان روابط عمومی های نهادها و سازمانهای مختلف،حضور داشتند.

منبع بیمه کوثر

تهیه و تنظیم خبر:فاطمه محمدی نژاد گنجی

print


انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
تعداد بازدید : 71


نظر دهید !!!

نظر شما برای “بیمه‌کوثر جایزه طلایی خلاقیت و نشان روابط‌عمومی برتر را از آن خود کرد”

قالب وردپرس