اخذ گواهینامه های استاندارد مدیریت شکایت و سنجش رضایتمندی مشتریان توسط بیمه حکمت صبا

اخذ گواهینامه های استاندارد مدیریت شکایت و سنجش رضایتمندی مشتریان توسط بیمه حکمت صبا


"در عصر جدید وفاداری مشتری به محصول ارائه شده یک آیتم مهم برای دستیابی به تجارتی پرسود می باشد، از این رو «ISO» اقدام به تدوین یک سری استانداردهایی نمود که به سازمان‌ها و شرکت ها برای طراحی، نگهداری و توسعه رضایتمندی مشتری از طریق رویکردی نظام مند کمک می کند. این استاندارد مربوط به وعده هایی است که شرکت و یا سازمان در قبال رفتار خود حین ارائه محصول و یا خدمات به مشتری می دهد."

موفقیت بیمه حکمت صبا در ارائه خدمت رسانی بهتر به بیمه گذاران/ اخذ گواهینامه های استاندارد مدیریت شکایت و سنجش رضایتمندی مشتریان

به گزارش روابط عمومی بیمه حکمت، در عصر جدید وفاداری مشتری به محصول ارائه شده یک آیتم مهم برای دستیابی به تجارتی پرسود می باشد، از این رو «ISO» اقدام به تدوین یک سری استانداردهایی نمود که به سازمان‌ها و شرکت ها برای طراحی، نگهداری و توسعه رضایتمندی مشتری از طریق رویکردی نظام مند کمک می کند. این استاندارد مربوط به وعده هایی است که شرکت و یا سازمان در قبال رفتار خود حین ارائه محصول و یا خدمات به مشتری می دهد.

گواهینامه های ISO 10004 , ISO 10002 ، استانداردی بین المللی برای دستیابی به رضایت مشتریان از خدمات و تولیدات سازمان ها و شرکت ها تدوین و طراحی گردیده است و بکارگیری این استاندارد از طریق طبقه بندی نیازهای مشتریان ، باعث حرکت شرکت به سمت مشتری مداری و رضایت مشتریان می گردد.

دریافت گواهینامه های ذکر شده الزامات متعددی دارد که از آن جمله می توان به مشخص بودن مسئول فرآیند رسیدگی به شکایات مشتریان، تعیین دقیق کانال های ارسال و دریافت شکایات مشتریان، دسترسی آسان و اطلاع همه شاکیان به فرآیند رسیدگی به شکایات، جزئیات چگونگی اقدام و پیگیری در مورد شکایت، ترسیم دقیق فرآیند ارائه پاسخ و تائید اعلام وصول شکایت اشاره نمود.
گواهینامه های مورد اشاره مزایایی اعم از ایجاد احساس اطمینان خاطر در مشتریان، ایجاد فروش بیشتر به دلیل تقویت برند، ایجاد یک محیط پویا، مشتری مدار و متعالی ، توجه به رضایت مشتری به عنوان مهمترین فاکتور، ایجاد مزایای رقابتی در حفظ و توسعه مشتریان ودریافت گواهینامه های بین المللی معتبررا به همراه دارد.

در این راستا بیمه حکمت صبا توانست در مدت زمان کوتاه با همت و تلاش بی وقفه کارکنان در ارائه خدمات مطلوب و مناسب خود به مشتریان، نسبت به دریافت این گواهینامه ها موفق باشد و عملکردی قابل قبول را در صنعت بیمه به ثبت برساند.

واحد ارتباط با مشتری بیمه حکمت صبا ظرف مدت ۶ ماه از بدو آغاز خود، تلاش های فراوانی را در جهت پیگیری مسائل مربوطه از مشتریان داشت که امروز می توان گفت دریافت گواهینامه های ایزو ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴ در این بازده زمانی، کارنامه چشمگیری برای بیمه حکمت در صنعت بیمه کشور است.

بر این اساس، چندی پیش شرکت بیمه حکمت صبا بدلیل اقدامات مفید و موثر خود در جهت خدمت رسانی بهتر به مشتریانش توانست در کنگره ملی چهره های ماندگاردر حوزه صنعت بیمه کشور، گواهینامه های سیستم مدیریت شکایات مشتریان (ISO 10002) و سیستم مدیریت سنجش رضایتمندی مشتریان (ISO 10004) را از کمیته علمی این کنگره دریافت کند.

print


انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷
تعداد بازدید : 50


نظر دهید !!!

3 دیدگاه برای “اخذ گواهینامه های استاندارد مدیریت شکایت و سنجش رضایتمندی مشتریان توسط بیمه حکمت صبا”

  1. عزت حاجیوند

    خیلی خوبه تبریک میگم …
    از طرف ارزیابی خسارت شهرستان دورود ازنا الیگودرز و بروجرد

    • پوشش ایرانیانپوشش ایرانیانپوشش عزت حاجیوندایرانیان

      خیلی خوبه تبریک میگم …
      از طرف ارزیابی خسارت شهرستان دورود ازنا الیگودرز و بروجرد

  2. عزت حاجیوند

    ارزیابی بیمه ای ایرانیان پوشش

قالب وردپرس