برگزاری همایش تخصصی مسئولان روابط عمومی های بیمه ایران

برگزاری همایش تخصصی مسئولان روابط عمومی های بیمه ایران



به گزارش مراقب بیمه از روابط عمومی بیمه ایران، دومین همایش تخصصی مسئولان روابط عمومی استانها و ستاد بیمه ایران با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونین بیمه ایران ، مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی و جمعی از مقامات ارشد رسانه ای در تهران برگزار شد.

 پورکیانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در سخنانی با تاکید بر نقش والای روابط عمومی در برقراری و استحکام ارتباطات درون و برون سازمانی، افزود: نشست امروز ما حاوی پیام مهمی است. ما به جدیت تمام روابط عمومی بیمه ایران را در تمامی محورهایی که به توسعه شرکت منجر می شود تقویت و حمایت می کنیم.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به اینکه در دوران نوین امروز هر سازمان و تشکیلاتی نیاز به یک روابط عمومی قدرتمند دارد، افزود: در شرایط بحرانی به ویژه بحران های اقتصادی، روابط عمومی باید بسیار قدرتمند تر از همیشه نقش حیاتی خود را برای عبور از این بحران ها ایفا کند که در حال حاضر نیز روابط عمومی بیمه ایران چنین می کند.

پورکیانی با تاکید بر این نکته که در چند سال اخیر شرکت سهامی بیمه ایران با بحران مالی بزرگی رو به رو بود که به تدریج در حال برطرف شدن است، اضافه کرد: یکی از مهم ترین اهداف بیمه ایران که هم اکنون تحقق یافته است، این بود که ضریب خسارت پرتفوی شرکت بالا نرود که در این امر موفق بوده ایم و توانستیم پرتفوی های زیان ده را محول کنیم.

حسینی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به نظام اطلاع رسانی دقیق بیمه ایران که در حال توسعه است از کارگزاران روابط عمومی استان های بیمه ایران خواست سرعت انتقال پیام و اطلاع رسانی را در ابعاد درون و برون سازمانی بالاتر ببرند.

حسینی در ادامه به ضرورت شفاف سازی در امور خبری و اطلاع رسانی سازمان های دولتی تأکید کرد و افزود: یکی از مهم ترین اصول پس از تولید محتوا و خبر، پایش و بازخورد گرفتن از این تولیدات به هنگام اجرای طرح هاست.

علایی معاون توسعه و مدیریت منابع بیمه ایران نیز با اشاره به اینکه با برنامه ریزی های در دست اجرا ظرفیت فضای فعالیت روابط عمومی های بیمه ایران در استان ها بسیار توسعه خواهد یافت، گفت: بیمه ایران به عنوان یک بخش دولتی در جمع دیگر دستگاه های دولتی بیشترین تعامل را با بخش خصوصی دارد.

وی افزود: ما به عنوان یک مجموعه اقتصادی معظم در جغرافیای اقتصادی کشور نقش والای خود را در زمینه توسعه اقتصادی کشور و گذر از بحران ها به نحو احسن ایفا خواهیم کرد.

دکتر ضیایی پرور مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز سخنرانی مبسوطی را با عنوان «ظرفیت رسانه های اجتماعی برای اطلاع رسانی» ایراد کرد که طی آن به بررسی تاریخچه ی ایجاد رسانه های اجتماعی، فناوری های مدرن و پیشرفته بر بستر اینترنت و موبایل پرداخت./ انتهای پیام


انتشار : 30 تیر 1397 - 13:04 -- کد خبر: 1874‘97’