مشتری مداری رویکرد اصلی شرکت” بیمه ما “

مشتری مداری رویکرد اصلی شرکت” بیمه ما “


معاون فنی شرکت” بیمه ما” گفت  : رویکرد اصلی شرکت “بیمه ما  ” از سال ۹۴ تاکنون  در راستای  تحقق مشتری مداری بوده است .

اولین گردهمایی سراسری نمایندگان شرکت” بیمه ما” چهارشنبه  گذشته در سالن مرکز همایش های بین المللی هتل ارم تهران برگزار شد . در این مراسم معاون فنی شرکت” بیمه ما” ، نماینده منتخب ،عضو هیات مدیره شرکت  ومدیرعامل به ایراد سخنرانی پرداختند. همچنین درپایان مراسم، مسابقه همایش سراسری برگزار و با اهدای جوایز ی از نمایندگان برتر تقدیر شد.

“امیرحسین قربانی “معاون فنی شرکت “بیمه ما ” گفت : در شرکت” بیمه ما” کمتر زمینه دیدار شبکه فروش با مدیران شرکت فراهم می شود و این رویداد بزرگ را به فال نیک می گیریم وامیدواریم زمینه ساز اتفاقات خوب در صنعت بیمه باشد.

وی افزود : خدمات بیمه ای  به دلیل ناملموس بودن شبکه فروش وشرایط پیچیده ، نیازمند توانمندی های خاص است و تا زمانی که افراد به این کار نپردازد به سختی کار اشراف نخواهد داشت .

قربانی با اشاره به اینکه دامنه فعالیت درصنعت بیمه بسیار گسترده وتمام اقشار و جغرافیای کشور را شامل می شود،  ادامه داد :  : با توجه به جذابیت وگستردگی خدمات بیمه ای ، فروشنده بیمه باید شناخت کافی از محصول وساختار بیمه داشته باشد .

وی  در خصوص رویکرد اصلی شرکت “بیمه ما “اظهارداشت : رویکرد اصلی شرکت “بیمه ما “از سال ۹۴ تاکنون  در راستای تحقق مشتری مداری است . درگذشته تعداد شعب بیمه محدود بود ، اما درحال حاضر ۴۱ شعبه در سراسر کشور از جمله کردستان ، ایلام ، خراسان شمالی ، لرستان درحال فعالیت هستند.

معاون فنی شرکت “بیمه ما ”  درمورد شبکه فروش بیان کرد : با توجه گسترده وکیفی تر شدن شبکه فروش در کشور  ، این شبکه نیازمند غربالگری است .

قربانی ادامه داد : با توجه به کسب موفقیت های بسیار در رشد تولید پرتفوی،  آینده روشنی در انتظار شرکت است .معاون فنی شرکت” بیمه ما ” درخصوص شبکه فروش خاطر نشان کرد :  شبکه های فروش ، مالکین اصلی شرکت ها هستند، به دلیل کوتاه بودن عمر مدیریت در کشور  ، در صورت جابه جایی مدیران ، نمایندگان شرکت های بیمه تغییر نمی کنند و به طور کلی ادامه حضور آنها بیشتر از مدیر عامل شرکت است . نمایندگان شرکت” بیمه ما “درمیان سایر نمایندگان جزو بهترین ها هستند .

قربانی با اشاره به اینکه شرکت های  بیمه متعلق به نمایندگان هستند ، در خصوص وظایف نمایندگان فروش افزود : با توجه به مدیریت ریسک درصنعت بیمه وشناسایی آن توسط نماینده شرکت ، در شبکه فروش باید اولویت اصلی رضایت مندی ذی نفعان باشد.

وی ادامه داد : بیمه ما با دارا بودن رتبه یک توانگری مالی با ۴۱ شعبه و ۶۰۰ نمایندگی در شعب بانک ملت فعالیت می کند . اما با این حال جای کار بسیاری دارد وامیدواریم شاهد نتایج مثبت در آینده نزدیک دراین شرکت باشیم .

همچنین درادامه این مراسم “حجت بهاری فر  ” عضو هیات مدیره شرکت “بیمه ما “گفت  : هدف از برگزاری این گردهمایی ایجاد یک هم افزایی مناسب در جهت پیشرفت اهداف شرکت است .

وی درخصوص وجه تمایز شرکت “بیمه ما ” با سایر شرکت های بیمه، افزود : ایجاد آرامش برای بیمه گذاران هدف اصلی شرکت” بیمه ما ” است .کار بیمه گری به اعداد وارقام وابسته است و موضوع انتقال ریسک از مشتری سازوکارهایی  دارد وبیمه گران باید از  دانش کافی در همه زمینه ها از جمله جامعه شناسی ، اقتصاد و برخوردارباشند.

بهاری فرادامه داد :متاسفانه آمار نشان دهنده فاصله زیاد صنعت بیمه با استانداردهای روز دنیا است  و باتوجه به شکل گیری خصوصی سازی درصنعت بیمه از دهه ۸۰ و تاثیرمثبت  آن دراین صنعت، برای پیشرفت آن نیازمند اقدامات  بسیاری هستیم .

وی خاطرنشان کرد : با توجه به عدم تنوع خدمات درصنعت بیمه، فاصله زیادی با انتظارات مشتریان داریم   . به دلیل عدم وجود قیمت تمام شده محصول درکشور با افزایش سرمایه سهامداران مخالفت می شود . درصنعت بیمه فروشنده به دلیل عدم شناخت کافی از محصول  نمی داند،  بیمه نامه اش  ارزش فروش دارد یا خیر .

عضو هیات مدیره شرکت” بیمه ما “درخصوص تحولات صنعت بیمه بیان داشت : باید با حفظ منافع سهامداران ، تامین منافع کارکنان وشبکه فروش با کاهش هزینه ها،  قیمت تمام شده بیمه نامه ها را کاهش دهیم . یکی از راهکارهای تحول در صنعت بیمه از طریق شبکه فروش است .

وی در خصوص برند سازی شرکت های بیمه،  افزود : در جهت برندسازی شرکت های بیمه همه مسئول ومتعهد به ایفای درست تعهدات هستیم  وباید تلاش کرده تا مشکلات رابرطرف کنیم .

بهاری فر در خصوص وضعیت صنعت بیمه ، تصریح کرد :با توجه به  تخصصی تر بودن بیمه نسبت به صنعت بانکداری و به دلیل عدم شناخت کافی از بیمه ،عدم تجهیز به علم روز بیمه و ریسک های روزانه موجود شاهد مشکلات بسیاری هستیم . باید هم افزایی مناسب با در نظر گرفتن منافع یکدیگر در جهت رشد این صنعت داشته باشیم  . به عنوان مثال ؛ صنعت بیمه سه هزار میلیارد کسری در بخش بیمه شخص ثالث دارد .

وی ادامه داد : باید با ایجاد شورای هماهنگی نمایندگان ، مشکلات صنعت بیمه  را شناسایی کرده وبه کار خود سرعت عمل دهیم .

بهاری فر درخصوص ضعف تصمیم گیری در صنعت بیمه ، تصریح کرد : باید با استفاده از کارشناسان خبره تقاضا را در بازار بیمه تحریک کنیم که خوشبختانه فضا امیدوار کننده است .

عضو هیات مدیره شرکت “بیمه ما “در پایان یادآور شد : با توجه به شفافیت صورت های مالی شرکت”  بیمه ما”هیچ گونه نگرانی بابت  پرداخت خسارات وجود ندارد و تلاش می کنیم تا  بسترهای لازم را  در شبکه فروش برای  ارتقای مهارت ها  فراهم کنیم .

سمیرابابایی/ عصراقتصاد


انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
تعداد بازدید : 65


نظر دهید !!!

نظر شما برای “مشتری مداری رویکرد اصلی شرکت” بیمه ما “”

قالب وردپرس