درجه‌بندی سال۹۶ نمایندگان بیمه‌‌کوثر

درجه‌بندی سال۹۶ نمایندگان بیمه‌‌کوثر


"درجه‌‌بندی و رتبه‌‌بندی نمایندگان شرکت بیمه‌‌کوثر براساس شاخص‌‌های تعیین‌شده و اطلاعات سال96 انجام شد."

به گزارش مراقب بیمه از روابط‌عمومی و اعلام معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر؛ نمایندگان مطابق با شاخص‌های کیفی و کمی تعریف شده در چهار گروه قرار گرفته‌اند.

ابوالفضل آقادادی با بیان اینکه مجموع امتیاز هر نماینده براساس شاخص‌های تعیین شده هزار است، خاطرنشان‌کرد: برای شاخص‌های کیفی و کمی به‌ترتیب ۳۰۰ و ۷۰۰ امتیاز درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌های کیفی از لحاظ امکانات فیزیکی و منابع‌انسانی شامل موقعیت دفتر نمایندگی، وضعیت تابلو، مدرک تحصیلی، عملکرد آموزشی، تخلفات و کارکنان است، افزود: شاخص‌های کمی نیز از لحاظ مدیریت فروش و خسارت شامل ترکیب پرتفو، رشد فروش، وصول مطالبات، نسبت خسارت و خسارت‌های معوق متناسب با شاخص‌های هر استان بررسی و محاسبه شده است.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رتبه‌بندی نمایندگان را یکی از برنامه‌های شرکت به‌منظور تحقق راهبرد هسته دانا و شبکه توانای همکاران دانست و تصریح‌کرد: واگذاری تدریجی امور به نمایندگان فعال، تدوین و اجرای برنامه‌های آموزشی، اعطای تسهیلات و غیره براساس رتبه نمایندگان صورت می‌گیرد.

ابوالفضل آقادادی از برگزاری همایش نمایندگان منتخب سال۹۶ در ۱۴اسفندماه سال‌جاری خبرداد و گفت: در این همایش از نمایندگان برتر کشوری، استانی و هر رشته بیمه‌ای تقدیر به‌عمل خواهد آمد.


انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
تعداد بازدید : 161


نظر دهید !!!

نظر شما برای “درجه‌بندی سال۹۶ نمایندگان بیمه‌‌کوثر”

قالب وردپرس